tisdag 24 november 2009

bada bada

jo, det blev ett bad sen till slut.. men hittade ingen ansiktsmask, så struntade i både det och hårinpackning :p
men jag tände lite ljus och la mig där med Björn Afzelius sjöngande för mig.. mysigt :) han sjunger så himla fint och älskar verkligen hans texter.. sång till friheten, dockhemmet, ikaros, två ljus.. ja jag kan fortsätta i en halv evighet..



"Du vet att jag aldrig har trott på nån Gud
Men ibland går jag in i Hans hus
Så när skymningen faller i morgon
Så går jag i kyrkan och tänder två ljus;
Det ena för dom jag har sårat
För vännerna som jag försmått
Och för tårarna som dom gråtit
För min skull
Det andra för att jag ska finna
En kärlek som orkar bestå
Och en kvinna som en gång kan älska mej som jag är"
/En del av två ljus.. den enligt mig finaste låten han gjort !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar