fredag 20 november 2009

klocklock

ja, nu är jag verkligen hur seg som helst.. precis kommit hem från jobbet som verkligen var lugnt ikväll.. jobbade med anna-maria, så de va trevligt.. vi roade oss med klocklock och mos-i-mosmaskinen xP haha.. säger man det lite fort så låter det faktiskt ganska kul.. speciellt klocklock xP haha.. det har jag haft skitkul åt sen vi fick in general portion med kolcka i locket = ett klocklock .. hahaha.. fan va lättroad man kan vara ibland xP

ne, ska försöka hålla mig vaken ett tag till.. ska åka in till skövde om ca en timme för att hämta bror.. hade tänkt åka in tidigare och joina dom, men eftersom jag är fattis som en liten kyrkråtta så sket de sig.. får väl roa mig själv här så länge..

ne, usch, nu blev ja röksugen.. inte rökat sen.... ja alldeles för länge ;) haha..


puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar