torsdag 12 november 2009

segis dag idag !

ja, idag är jag hur seg som helst.. har hittills tillbringat dagen i sängen eller framför tvn.. har även tröttat anela och emma en sväng för lite skvaller och ett par pennar ;) men nu jobbar de båda två och jag ligger här ensam i sängen igen.. just de, har lagat en mkt avancerad lunch till mamma me : pizzamackor ;) haha.. jag är mästerkocken själv.. i egen hög person :p


det enda jag hade planerat för dagen va att träna, men har ont i halsen och huvudet idag så blir inget med det.. men ska nog försöka pallra mig fram till stan sen och köpa en ny kalender då min sprungit bort :( eller jag måste göra det !


just nu laddar ju upp bilder från gran canaria på facebook com för en gångs skull vill funka när jag vill lägga upp bilder.. peppar-peppar.. nu kmr det säkert cpa bara för de.. men håller tummarna för fullt..


ne, nu ska ja inte plåga er med mitt trams mer, inte just nu iaf ;) hehe..


känner mig otroligt mysig idag me mysbyxor, min absoluta mys-katt tröja och osminkad.. men vemf an bryr sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar