söndag 29 november 2009

helgen är över :/

japp, då va denna underbara helg över :/ vet inte riktigt vad jag ska säga om det egentligen.. varit en toppenhelg, verkligen.. kanske lika bra att den e slut så att inget kan förstöra den :P

jaja.. igår började kvällen med att jag och john gick bort till asper och balle och började dricka lite.. sen kom anela och hämtade upp mig vid halv sju-tiden.. och så åkte vi bort till ramstorp där anela var hund/hus vakt.. där blev det lite vin, lite lekar, lite cig, ännu mer vin/cider och sen kom linneas urgulliga mamma Lisa och hämtade oss och körde in oss till skövde..
där gick vi till bogrens som jag fiixat så vi kom in gratis! :) tack A :) jag tyckte de va skitkul där och de hade tydligen varit ett jävla röj senare.. men tråkmånsarna anela, linnea och maja ville gå till husaren som va en stor besvikelse (som vanligt under vinterhalvåret) :/ menmen.. vi gjorde det bästa av situationen iaf..

idag har det varit en relativt lugn dag.. käkade tacos me mor och bror innan john åkte in till lumpen för sista gången.. han muckar nu i veckan så ska bli gött men ändå lite konstigt att ha han hemma på heltid sen..

ne, nu ska jag gotta mig i sista twiligt boken.. vill veta hur den slutar NU!! haha.. funderar på att läsa sista kapitlet bara för att ja e så nyfiken, men det förstör ju allt så jag får nog hålla ut iaf.. :p


god natt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar