tisdag 10 november 2009

äntligen färdig !

ja, då va jag äntligen klar med allt.. dammsugaren är undanstoppad och jag har äntligen fått en stund att sitta ner.. blev riktigt bra :) är nöjd med rummet och min egen prestation idag :p har dock lite kvar, som att bära ut skräp och bära ner saker i vårt redan överfulla förråd, men det får bli i morgon :P orkar inte mer ikväll nu.. för snart kommer mamma hem och då ska vi mysa lite innan de blir sängen.. ska upp och jobba imorrn.. visserligen bara 9-12.30.. men det betyder ändå att jag måste pallra mig upp tidigt ! ;)


moa hjälpte mig att skruva i sär sängen :)



kaoset var ett faktum




färdigt :)





bara att böra ut / ner detta kvar..

passade även på att göra ett kollage med lite minnen från skolan, balen, studenten m.m.

1 kommentar:

  1. Blev skitfint!!! Måste komma hem till dig och kolla på det :D Va fint med korten :D <3

    SvaraRadera