onsdag 11 november 2009

full rulle !

ja, idag har dagen verkligen gått fort.. har jobbat, vart i skövde, sen hälsat på min kusin och även min älskade indra (!) och sen en sväng hos Linnea .. mkt trevligt..

när ja slutat jobbet frågade moa om ja inte ville följa med henne, lisa och linn till skövde.. visst, tänkte jag.. en mkt trevlig visit där men hör och häpna ! jag köpte inget ! om man bortser från maten på donken, men de måste man ju ha ;) kom dock hem mer tomhänt än jag räknat med.. min väska är borta :( ! nog för att ja brukar slarva bort den, men den brukar finnas tryggt till hands.. brukar oftast glömma den hemma hos ngn.. men nu är den verkligen helt borta.. tror ja kan ha glömt den på mcdonalds, men ringde dit och de hade inte hittat den :( och i denna underbara lilla väska fanns min bibel ! (min kalender).. i den har jag ju alla mina jobbtider och allt ! men jobbtiderna finns ju även på jobbet.. så jag kan nog kanske överleva utan den.. men MÅSTE införskaffa en ny imorgon! tur bara att ja inte hade plånboken, mobilen eller nycklarna i den.. då hade jag verkligen inte överlevt ! hade nog gått och hängt mig ngn stans då.. ne, men seriöst.. hur många skulle klara sig utan sitt bankkort eller sin mobil? jag skulle det då inte !

nee, nu ska jag dränka mina sorger genom att gotta mig i andras liv och bloggar ;9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar