söndag 22 november 2009

grå söndag !

ja, idag är det en riktigt grå och trist söndag.. ska snart iväg och träffa brudarna för lite snack om vad som hände dem igår då jag jobbade :p fick dock höra en del igår när jag hämtade dem i skövde.. haha.. fulla som svin som de va ;) gött att se att de e andra än jag som e fulla ibland.. men nästa helg brydar ;) då jävlar ska vi röja! haha..

jobbet igår gick riktigt bra.. fick börja en timme tidigare åt johannes.. så började klockan 16 och fick jobba en timme me moa ;) haha.. svinet.. hon är numera allas våran hackkyckling :p bara så ni vet.. men sen kl 17 kom johannes och de va vi som levde jävel där resten av kvällen.. men jobbade på bra tycker jag allt :p

ne, nu ska jag göra mig iordning det sista.. sen blir de möte me jobbet för att sätta alla jultider.. och efter de blir de jobb. stänger idag me.. men de ska nog gå bra :p


puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar