torsdag 19 november 2009

jobbat

nu har ja jobbat klart för dagen.. eller rättare sagt för en timme sen gjorde jag de :p haha.. när ja kom hem hade mamma fixat varma mackor :) mumms.. inte dåligt att få de klockan halv ett på natten ;p snäll mamma jag har ! världens bästa om ni frågar mig !
jobbet gick bra.. va rätt lugnt till en början men sen halv tolv så kom det en massa folk och självklart skulle typ alla ha mat, vilket tar lite tid :/ usch.. men som tur va så hann jag med allt ändå och kunde stänga i lugn och ro utan att behöva knuffa ut folk ;) haha..

nu ligger jag i sängen och är faktiskt riktigt glad :) det gillar vi ! vill inte säga varför här, men så är det ! ;) faktiskt av flera anledningar när jag tänker efter..

bland annat:
*jag har världens bästa vänner
*en helt underbar familj
* (liten hemlis) ;)
* och ja, trivs med livet helt enkelt.. (just nu iaf, fråga mig igen imorrn) ;)

haha.. har ju som ni kanske märkt haft mina toppar och dalar när de gäller humöret.. förra veckan va bara en enda djup dal om man ska fortsätta på det spåret.. nu just nu går det bara uppåt.. och det gillar vi verkligen :)

ne, nu ska jag nog ta och plocka bort datan och fram en bok istället.. är ju en dag imorrn me :)
sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar