onsdag 25 november 2009

en riktigt mysig dag :)

ja, det har det varit idag.. trots pissväder.. menmen.. gick upp klockan åtta idag för att åka bort till therese som skulle fixa mina naglar :) äntligen fått tillbaka min förlängning och är nöjd som fan :) sen frågade annie om ja ville följa med henne till skövde.. eftersom ja inte hade något bättre för mig idag så tänkte jag visst, har inga pengar ändå men kolla e ju alltid kul ;p men när mamma erbjöd sig att låna ut pengar kunde ja inte motstå ;) fick med mig ett par leggins med nitar och två t-shirtar hem :) men gjorde inte åt me mer än 400 kr ändå.. bra jobbat va? ;)
hittade dock ett bar boots som jag blev kär i för ca 1300 :/ men får se om de finns kvar på fredag när jag får min lön ;) hehe..
sen blev de en fika me linnea och moa på julius :) tröja lite skit.. sen åkte ja å linnea hem till mig för ännu mer skitsnack ;) och nu halvligger ja här i sängen och ska snart fixa lite mat te mig och mor.. blir dock bara att värna pizza i ugn.. ristorante-pizza :) gottit.. sen har ja hyrat en film och sen blir de att försöka somna tidigt.. ska upp och öppna imorrn.. gött att få jobba lite, mindre gött att gå upp klockan fem :/
naglarna :) blev fransk manikyr och lite stenar plus glitter på tipparna, men det syns inte på bilden..

legginsen :) i'm in love :)



och dagens fynd! 30 % på allt på cubus så gav 138 kr för båda t-shirtarna :)
ne, nu e de dax att fixa mat :P
Puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar