fredag 27 november 2009

100 !

haha.. detta är mitt hundrade inlägg i denna bloggen! grattis ;) hehe..

dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet.. men har inte hunnit.. igår jobbade jag till tre, sen stressa hem och göra mig iordning för att dra ner till jkp :) mkt trevligt.. sen hem och fixa mig lite till innan jag och annie drog bort till emma för att käka pizza och förfesta innan vi drog vidare till skövde och bogrens :) fan va sköj vi hade ! va väldigt längesen ja va där nu.. men fan va sköj de e! va verkligen en toppenkväll :D

idag har jag vart i jkp me annie :) köpte ett par skor (förvånad?), en klänning och lite smycken.. sen när ja kom hem blev det bio me mamma, min kusin och mitt kusinbarn :) kollade på new moon och fy fasen va bra den va.. satt som förhäxad i de 2 timmar och 11 minuter den höll på ;p jennifer tyckte dessa 11 minuter va mkt viktiga av ngn anledning ;) hehe..
men grymt bra va den iaf ! längtar som fasen till trean nu.. den boken va ju lätt bäst hittills.. håller på med den fjärde nu så kan inte säga om den e bättre eller inte än :P

ne, nu ska ja faktiskt ta och välkomna john blund!
nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar