lördag 14 november 2009

en ursäkt !

måste verkligen be om ursäkt för hur jag varit denna vecka.. grinig, sur, nedstämd och ja.. allt vad man nu kan komma på.. vet inte riktigt vad det varit med mig men har varit allmänt nere.. kanske är det pga det tråkiga vädret, eller att jag inte har något speciellt att göra på dagarna utan mest går hemma och tänker.. usch, gillar inte det.. menmen.. vad ska man göra?

är pank, så kan inte direkt hitta på ngt, inte åka iväg ngn stans för har ingen bensin. kan inte gå och fika med vänner, som förövrigt mest jobbar eller är i skolan och jag sitter hemma och ugglar..
jag har inget emot att vara hemma ibland.. men blir det för mkt blir jag rastlös och klättrar nästan på väggarna..
den här veckan har jag verkligen inte haft lust till något.. usch, men det ska det bli ändring på..


jag tror att denna deppvecka kan bero en hel del på DIG me.. jag anklagar dig inte.. men jag har tänkt väldigt mkt på dig det sista, kan inte få dig ur mina tankar.. och sen när jag väl hör av mig till dig är det knappt att du svarar, och gör du det är du väldigt kort.. visst, det är bättre än inget svar alls..
men jag saknar dig.. saknar det vi hade, vad nu det var.. vad har jag gjort för att förstöra det? jag kan inte komma på ngt.. förlåt om jag varit jobbig, men jag ska inte störa dig mer, det lovar jag. jag har nu tagit bort ditt nummer, så kan inte höra av mig.. kan inte skicka massa dumma sms eller ringa på fyllan.. kanske är det lika bra.. bara försöka glömma och gå vidare.. men det känns mest ovärt.. finner ingen mening.. förstår inte..


usch, kan inte någon uppfinna något så att man kan stänga av sina tankar och känslor? hatar verkligen detta !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar