måndag 16 november 2009

ny vecka .

ja, då har en ny vecka börjat och jag lämnar med glädje helvetesveckan bakom mig..
förra veckan var jag bara sur och grinig hela tiden.. men nu har jag bestämt mig för att det ska bli ändring.. nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv och göra det bästa av situationen.. försöka att vara gladare och possitivare.. tycker verkligen synd om mina vänner och min familj som var tvugna att stå ut med mig när jag var som surast och jag tänker inte förneka att det gick ut över dem.. är bara glad att de fortfarande finns kvar :) ni är verkligen guld värda ska ni veta <3

ne, nu är det snart mat här hemma.. sen blir de jobb i eftermiddag 15-19.30 och sen kanske utgång..
är ju 200 dagar till studenten och eftersom jag missade de flesta studentfesterna förra året så tänkte jag kanske haka på dem :p fira våra små gullungar ;p haha..

ne, dax att göra ngt kanske..

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar