torsdag 12 november 2009

snabb sväng

blev en snabbsvän på stan trots allt.. åkte fram till anela och växlade en massa mynt som jag fått av mamma.. bra, fick 200 kr extra där ;) sen leta efter en kalender, hitta ja nån ? självklart inte.. eftersom det bara finns för 2010.. och de börjar inte förrän i början av december.. men jag måste ju ha en nu !!! baah !! arg..
sen blev de en snabbis inne hos emma.. vi gjorde oss själva till julklappar i en kartong de hade.. passa perfekt ;) ngn som vill ha mig i julklapp?;) hehe.. men självklart ska min sladd till mobilen ha gått och gömt sig så kan inte få in bilderna :/ bajs !! usch, de e verkligen inte min dag idag..
sen blev de att träffa moa en snabbis ;)

och nu ligger jag återigen i sängen och myser.. fortsätter att ladda upp bilder från gran canaria.. och de e måånga kvar.. plus att de tar 100 år.. blää !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar