måndag 16 augusti 2010

Winnerbäck

just nu halvligger ja i min säng och lyssnar på winnerbäck.. kom precis på en ganska konstig sak egentligen.. den mannen (winnerbäck alltså) kan få mig att må både sömre och bättre på samma gång.. men just nu är jag iofs ganska ostabil i mina känslor.. känner mig rent av ganska tom.. vet inte varför.. men just nu har ja ju inget liv nästa.. eller de har ja väl.. men jag gör inget vettigt av det.. och jag vet inte heller hur eller vad ja ska göra för att göra det bättre, roligare eller ja, jag vet inte.. men roligare är väl egentligen ett bra ord.. för just nu trivs ja inte alls me de liv ja lever.. men jag vet att de kommer att ordna sig.. förr eller senare och på ett eller annat sätt..

men okej, vart är jag i mitt liv nu:
*bor hemma hos mamma
*inget jobb
*inga pengar

och vad ska jag göra åt det?
Jo, först och främst hitta mig ett jobb, och därmed tjäna pengar och flytta hemifrån.. bygga upp mitt eget liv som jag själv vill ha det. mamma, om du läser detta får du inte missuppfatta mig. jag älskar dig, men känner att jag behöver gå vidare i mitt liv, och det hoppas och tror jag du förstår.

så, jobb alltså, vart ska jag hitta det? hum.. imorrn ska ja försöka skriva in mig på arbetsförmedlingen innan ja ska jobba på statoil.. visst, där har ja jobb.. men bara inringning vilket betyder ingen säkerhet.. vet ju aldrig hur mycket jag får jobba eller hur mycket jag kommer tjäna varje månad.. och det pallar ja inte att leva med.. okej, behöver alltså ett fast jobb.. jaja, det kommer väl.. är väl bara att fortsätta söka och hålla tummarna..

okej, de här inlägget skulle handla om Winnerbäck först och främst men de gick ju inte så bra :P haha..
men sen senaste inlägget har ja iaf hunnit plocka iordning lite på mina skitsaker i mitt rum.. de e fan läskigt vad mycket skit man salmar på sig.. inte för att de blev säkslit mycket bättre.. men ska försöka ta ett ordentligt tag i veckan nu och se till att slänga en massa saker som jag inte behöver.. ska nog sno med mig lite sopsäckar hem imorrn.. jobbigt att tröka ner att i gamla ica kassar.. för de e mkt som egentligen borde slängas :P haha..

ne, nu ska jag nog ta och unna mig lite kvalitetstid med min underbara vän tv:n :) ja, ibland e ja allt en sorglig människa.. menmen, vem fan bryr sig? ja e rätt sorglig för tillfället.. eller känner mig så iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar