fredag 27 augusti 2010

garderoben klar!

ja, nu va ja klar med garderoben.. vad gör ja nu då?? hum.. får nog bli ett avsnitt one tree hill innan ja tar mig ut och går en sväng me indra.. foten bara värken nu :/ inte kul.. sen vid halv nio kommer mamma hem och då ska vi äta lite gott.. sen ska ja köra jennie och karolina till skövde ikväll.. är matfestivalen där den här helgen.. dock totalt överskattat om ja får säga det.. så i år skippar jag nog den.. e ändå bara en massa fulla folk överallt.. inte så kul.. sen e de kallt och vädret verkar inte som att de ska hålla sig i kväll så.. gå runt där och trängas med fulla folk och frysa i regn eller sitta hemma med god mat och mysa? inte så svårt val tror ja :p så den här helgen blir lugn för min del..
ska jobba på söndag så då vill jag inte va bakis och hoppas att min fot ska ha läkt tills dess.. så kanske inte vore så bra att gå ut och va full och förstöra den ännu mer..

ne, nu hör jag hur min älskade vän tv:n kallar på mig :P haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar