måndag 30 augusti 2010

depp

ja, just nu känner jag mig igen ganska deppig.. vet inte varför.. vad har ja egentligen att varit deppig för? jag känner mig som ensammast i världen, men det vet jag att jag verkligen inte är.. har ju mina vänner och min familj, precis här.. men varför känner jag mig så ensam? så utanför?

jag kan inte förklara varför.. men så är det.. och jag vet att jag sätter en enorm press på mig själv, jag måste skaffa mig ett jobb, jag måste hitta tillbaka till mig själv, jag måste bli glad igen.. men just nu orkar jag inget av det.. jag orkar inte bara gå här hemma var dag och inte göra något förutom att glo på tv.. jag orkar verkligen inte.. men vad ska jag göra? jag kan inte träna, har inget jobb, ingen ork..




"Ge mig mod & styrka
Ge mig tid & energi
att våga Leva"

hittade den här bilden på google och texten stämmer så bra in på mig just nu..

men jag lovar er, jag ska rycka upp mig en dag och då kommer inte den här bloggen att vara så tråkig att läsa längre, det lovar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar