tisdag 31 augusti 2010

än så länge idag

ja, än så länge har jag hunnit se klart på tredje säsongen av one tree hill, gått ringleden och sökt ett par jobb till.. har även fått en arbetsintervju nästa vecka ;D ska bli sjukt kul.. har läst lite vad jobbet går ut på, men får nog reda på mer på intervjun nästa vecka.. så nu håller jag tummarna.. trots att det är en bit dit jag ska så ska de bli sjukt kul.. kan bli en dröm som går i uppfyllelse :) så bara att hoppas och hålla tummarna nu som sagt..

om ungefär en timme ska ja följa me jennie in till skövde en sväng där hon skulle hämta ngt åt sin syster.. har ju dock satt shoppingstop den här månaden så de blir bara de.. sen ska ja bort till jobbet och vara med och inventera klockan sex.. så om ni tycker de e ovanligt mkt personal på statoil idag så e de därför :P haha.. men ska väl ärligt säga att de e smörgåstårtan jag ser mest fram emot ;) haha.. men förra året hade jag och moa ganska kul på inventeringen.. speciellt när vi räknade baguetter ;p haha.. dock e ju inte hon kvar där längre.. men ska nog kunna leva jävel me de andra också :p haha..

ne, nu ska ja se om min facebook funkar.. har krånglat hela dan :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar