fredag 27 augusti 2010

uschamej

ja, nu sitter jag här med en värkande fot igen och väntar på att mamma ska komma hem så vi ska äta lite god mat :) men just nu känner jag bara ett stort behov av att komma bort, att komma iväg och göra något vettigt, något som är värt.. men vad? vart ska man ta vägen? har inga pengar eller nått just nu så vet inte riktigt vad ja ska göra.. menmen.. de ska väl lösa sig det här..

usch, varit en riktigt bitter dag.. eller rättare sagt ännu en bitter dag.. är ju inte direkt den första.. men jaha ja.. vad ska jag göra åt det då tycker ni? jag söker jobb för fullt, men hittar inget.. borde jag flytta tillbaka till oslo? där finns de ju iallafall jobb.. men vill jag tillbaka dit? jag vet inte.. har ju trots allt redan vänner där.. men vet inte om jag är redo att dra iväg igen.. har ju trots allt inte varit hemma så länge än..

hum.. svårt det här.. men nu ska jag ta helgen till att fundera lite.. sen nästa vecka kanske jag borde ta tag i mitt liv och rycka upp mig.. men bara kanske..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar