tisdag 31 augusti 2010

...

Ja, nu ligger ja än en gång här i sängen och bloggar från
mobilen.. Har sen förra inlägget varit rätt så duktig.. Har
damsugit hela lägenheten, varit framme och handlat, ätit, kollat på
fångarna på fortet och ett par avsnitt av one tree Hill :) en helt
okej kväll med andra ord..

Va även ute och gick en sväng me indra de klart.. Vi lyckades ta oss
ut den bästa stunden på hela dan tror jag.. Solen sken och de va
riktigt gött ute.. Känns dock att hössten närmar sig med
stormsteg.. Men det känns helt okej, jag har ju fått min beskärda
del av värme i år så de e lugnt att det nu börjar bli kallare.. Jag
gillar faktiskt hösten, då man kan plocka fram alla stora mysiga
tröjor och halsdukar och alla snygga stövlar ;) har hur många
stövlar som helst så .. Ne, nu ska ja nog säga god natt..

Bilden är från min promenad me indra.. Riktigt fint att gå längs
åna idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar