måndag 16 augusti 2010

ännu en ny vecka är här

ja, då va de måndag och start på en ny vecka.. ska snart pallra mig ut me vovven och sen fram till stan för att springa lite ärenden.. men försöker hitta någon som vill luncha me mig :P en grymt sugen på en grillad baguett på julius.. men de e fan ingen som svarar när ja ringer :/ trök..

menmen.. på stan tänkte jag iaf:
*lösa ut mina skattepengar :)
*skriva in mig på arbetsförmedlingen

sen vet ja inte vad ja ska hitta på en mulen måndag som denna.. vill verkligen göra något.. typ tillbringa hela dagen på julle och tjöta skit.. men ikväll ska ja även försöka träffa min underbara lilla moa som flyttar till borås i veckan :( men de e kul för henne att komma bort lite nu.. och jag gör allt för att stötta henne.. hon har ju verkligen stöttat mig både i oslo och i turkiet.. så moa, du vet att jag finns här :) kommer fan pendla till borås för att träffa dig!:)

ne, om ja skulle ta mig en lite promenad nu kanske.. ser dock inte alltför lockande ut med regnet som hänger i luften och blåsigt och kallt.. men jaja.. va ju kräftansdag i helgen, vilket betyder att sommaren är i princip slut.. verkar inte som den kommer tillbaka iaf så..

ne, ha en bra måndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar