måndag 30 augusti 2010

söker...

ja, just nu sitter jag och söker en helvetes massa jobb.. så de e bara att hålla tummarna.. vilket jag hoppas att ni som läser också gör för mig :)

men nu ska jag nog ta och lägga ner jobbsökandet för en stund och slappa lite framför tv:n.. fattar inte vad det är med mig nu.. känner mig alltid deppig på vecko dagarna, men inte helgerna.. kanske för att på veckorna så går alla i skolan eller jobbar och jag sitter hemma och är rastlös fastän jag inte vill göra något.. visst, jag vill ju jobba och tjäna pengar så att jag gör något vettigt.. kan dock städa och sånt här hemma, men det känns som att jag lika gärna kan göra det imorrn eller en annan dag eftersom jag ändå inte ska göra något imorgon.. eller jo, imorgon ska jag faktiskt jobba lite.. eller rättare sagt hjälpa till med inventeringen på statoil.. menmen..

ne, nu ska ja ta mig lite kvalitetstid med tv:n.. min trogna vän.. haha :P

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar