fredag 27 augusti 2010

plutt

ja, jag kom inte på någon bättre rubrik idag :P haha.. men som ni kanske redan förstår så e ja inte lika bitter idag som ja var igår.. och tur e väl de :)

nu har ja precis sagt hej då till min lilla bebis jennie.. har fikat me henne idag och sen kikat på film.. och vi har kommit fram till att vi e nästan lika sorgliga båda två :p haha.. jag har otur i pengar, jobb oc kärlek.. hon har otur i pengar och jobb, men har iallafall funnit sin kärlek.. och det är jag glad för.. denna kille tror jag verkligen är bra för henne.. och eftersom jag känner honom sen långt tillbaka så tror jag även att hon är bra för honom :) så glada för er skulle J&J :)

ne, nu vet jag dock inte vad ja ska göra.. är sjukt träningssugen.. men har ont som fan i min fot idag :/ så kan inte ens gå ut och gå något längre :/ menmen.. kanske borde ta tag i min garderob.. funderat på det nu i ett par dagar så kanske är dax? kan ju va kul att se vad jag faktiskt har där inne i all röra :P

okej, jo, så får de bli.. önska mig lycka till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar