måndag 9 augusti 2010

än så länge en bra dag :)

ja, de har de faktiskt vart :) hoppas även att kvällen slutar lika bra..

dagen har jag tillbringat i falköping hos underbaringen Sara :) inte träffat henna på ALLDELES för länge.. så nu va de allt på tiden.. blev först en fika på stan, sen lite kik i affärer.. efter det åkte vi till öb och köpte lite nödvändiga saker.. sen drog vi hem till henne och kollade på film och käkade tacos :) mkt mysigt!!




en MKT gammal bild på mig och sara.. tror den e tagen på våran 18-års fest :p haha.. alltså över två år sen..

men nu ska jag snart bege mig bort mot min älskade bff Emma Magnusson! för lite snack över ett par pennar innan jag ska köra fyllona (hoppas ja, de e roliga och bittra då ;) ) anela, maja och hanna till måndagsklubben.. ska även följa med in där då de inte e ngn idé att åka hem emellan så kan nog bli skoj.. så nu håller jag tummarna på att kvällen ska sluta lika bra som dagen varit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar