tisdag 17 augusti 2010

bra bloggdag!

ja, idag känner ja verkligen för att blogga.. kan verkligen inte sluta :p haha.. vissa dagar är de så.. men räkna inte med bra uppdatering nu de närmaste veckorna.. har bloggat mer bara idag än ja gjort de sanaste halvåret sammanlagt tror ja :p haha.. men så är det..


inte för att ja vet va ja tänkte skriva nu.. men något ska väl trilla fram :p

okej, appropå sex and the city som ja skrev om förut.. så va ja, moa, anela och linnea lite som dom.. eller är.. eller ja, vad man nu ska säga.. för nu är linnea nere i frankrike och jobbar, moa har sen 8 månader tillbaka pojkvän och ska snart flytta till borås, och jag har nyligen kommit hem från turkiet.. splittrade? ja, men jag lovar.. dessa brudar har och kommer alltid att ha en särskild plats i mitt hjärta.. vi fyra träffades genom statoil.. eller vi visste väl vilka varandra var innan vi alla började där, men bara bekant eller vad man ska säga.. förutom anela och linnea som är som systrar.. men iaf.. började med att jag och linnea fick jobb där samtidigt, anela jobbade redan där och sist av oss kom moa.. men jag hade aldrig i mitt liv trott att vi skulle komma varandra så nära som vi gjorde. och jag ångrar inte en sekund tillsammans med dom.. och jag njuter av alla minnen.. alla vilda partynätter alla gånger vi supit varandra för fulla.. alla dagen efter ciggar eller ah, alla pennar överhuvudtaget :p men speciellt alla underbara skratt.. har nog aldrig träffat några som kan få mig att känna mig så bitter eller så glad och uppskattad som de kan.. ja, de går bara inte att beskriva i ord.. hade aldrig tagit mig så långt som jag gjort nu om det inte hade varit för dem.. utan dem har jag ingen aning om vart eller hur jag hade varit idag och vill inte ens tänka på det.. men dessa tre underbara tjejer - ja, jag älskar er helt enkelt.. ni betyder så ofantligt mycket för mig.. och jag hoppas och tror, är nästan säker på, att vart vi än tar vägen så kommer aldrig vägen tillbaka till er att försvinna.. jag tror att vi kommer att finnas där för varandra för alltid, det är i alla fall vad jag hoppas på!


linnea - fransyskan, och den eviga manshataren ;)
anela - bitterfittan nr 1!
moa - den eviga optimisten som vet hur man ser saker från den ljusa sidan :)
jag - den ständiga velaren? hon som aldrig vet vart hon ska ta vägen eller göra!

1 kommentar:

  1. linnea pottsork17 augusti, 2010 10:55

    åååh du är för underbar godingaste godingar :) saknar dig och vi ses snart, kommer hem i slutet av september ngr dagar! tack för dom fina orden och speciellt manshatare - det värmde <3 KYSS!!

    SvaraRadera