måndag 9 augusti 2010

hemma!!

ja, nu va de ännu en gång längesen jag bloggade.. men ska verkligen försöka att bli bättre på det nu.. men har hänt en hel del sen sist..
nu är jag till exempel hemma i sverige igen.. orkade inte med turkiet mer nu.. lovar att förklara mer en annan dag.. ska tala om hela historien för er (om det nu ens är ngn som läser det här), men inte inatt.. nu tänkte jag väl mest tala om för er att jag lever.. börjar dock bli trött som satan här.. men fick lust att skriva ett litet inlägg så.... here we go!

men vad fan ska ja skriva ? finns inget intressant att säga just nu.. eller rättare sagt.. efersom ja inte bloggat på så länge så vet jag inte vart jag ska börja..
håller på att söka jobb igen.. har ingen aning om vad jag vill göra och hittar inte direkt några roliga jobb jag vill ha.. men ska väl söka lite iaf.. kanske kan få något som gör att det klirrar lite i kassan i slutet på månaden.. mer än det gör att bara sitta här hemma och glo hela dagarna iaf.
Är lite småsugen på att dra tillbaka till oslo igen.. men som sagt, måste hitta ett jobb och en lägenhet isf.

ja, annars är de skönt att vara hemma igen.. även fast lilla tidaholm kanske inte är så mkt att hurra för så e de jävligt skönt att vara nära alla underbaringar som faktiskt bor här! de kommer man inte ifrån..

ne, nu ska jag nog ta och sova lite! känner att jag bara babblar på här om allt och inget och inte en jävel som kommer orka läsa de när ja väl sätter igång :P haha..

så då säger jag god natt!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar