tisdag 31 augusti 2010

bilder från turkiet :)

här kommer några bilder från turkiet.. har ca 1000 till men ni får nöja er med dessa så länge :P


jag och Ezgi gumman på Royal Castle :)


Midsommarstången på hotellet :)


På cypern.. ser allmänt sur ut men skyller på baksmällan :P haha


jag å Zandra på Cypern..


Royal Castle med dessa underbara strawberry daquiris :9


6:e juni.. man måste ju fira nationaldagen på nått sätt :P haha.. vi kom dock på det liiite för sent :P


på Monicas :P


"fint" sällskap i miniklubben då vi städade den innan hotellet öppnade.. dock ville denna lilla krabaten äta upp mig :S

pizza pizza i manavgat :P godaste pizzan i turkiet?
marina, sasha, ja å zandra


jag, marina, zandra
jag och marina :P lite kul att vi såg nästan likadana ut en dag efter jobbet :P haha..
Oylum and me.. på royal castle.. glada som vanligt? haha xD
jag och Nelly :) Royal Castle off course
puss puss ezgi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar