måndag 16 augusti 2010

natti?

ja, nu ligger ja än en gång i min underbara stora goa säng.. blev ett par sex and the city avsnitt iaf :p vad skulle jag göra utan dessa underbara avsnitt? ibland känner jag mig precis som de tjejerna, singel och ensammast i världen, men lika ofta känner jag mig glad över att vara singel, att kunna gå ut en lördag me mina brudar och bara ragga, dansa och släppa loss.. visst, vissa helger önskar man att man kunde ursäkta sig med en myskväll med killen.. men finns de ingen sådan så kan man ha lika kul på dansgolvet me brudarna :p eller varför inte mys me mammsen?

så, vad händer nu? känner inte direkt för att sova.. men ska ju trots allt jobba imorgon.. bärjar visserligen inte förrän halv tolv, och tänkte egentligen gå till arbetsförmedlingen innan jobbet, men ja och mamma kom fram till att ja får försöka klämma in de på lunchen istället.. har man hund måste man prioritera :p och hon de vore ju inte direkt snällt att låta henne stå här hemma med benen i kors när mamma kommer hem..

hepp.. får bli ett sista kik på fb nu innan ja lägger undan datan och tar fram boken innan ja somnar in och försöker få min skönhetssömn!

God natt - puss

föresten, ja kanske kanske kanske har en plan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar