fredag 27 augusti 2010

tragisk

är jag tragisk? sorglig? just nu känner jag mig sån.. sitter bara här och klagar hela tiden.. men känns bättre att klaga här genom bloggen än i ansiktet på folk.. de kommer nog bara tycka att ja e jobbig till slut.. men till er mina nära och kära, är jag jobbig, deppig, tragisk vad som.. ge mig då en örfil och säg åt mig att rycka upp mig.. jag klara inte det här utan er! jag vet inte vad jag ska göra riktigt.. hur ska jag ta mig ur den här situationen? jag och jennie diskuterade det förut, för hon är i ungefär samma sits som jag.. men vi kom inte direkt fram till något bra.. usch..

okej, om vi säger så här då.. om de nu är någon som ens läser min blogg.. så vad skulle jag annars skriva om nu? för just nu skriver jag om hur jag mår och känner mig.. vill ni att jag ska ljuga och skriva att mitt liv är som en dans på rosor när det snarare är taggtråd jag dansar på? ne, kan tänka mig det.. nu ska jag lägga ifrån mig datan och plocka undan lite.. orkar inte sitta här med alla lyckliga människor i bloggvärlden eller på fb eller vart fan som helst.. nu skiter jag i det här för idag.. ser jag några lyckliga jävlar i skövde när jag kör dit jennie och karolina sen lovar ja att köra över dom som kommer i min väg.. ne, skämt åsido.. men visst e de jobbigt att se alla lyckliga människor när man själv är långt därifrån..

ne, trevlig jävla fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar