måndag 16 augusti 2010

lyckades :P

ja, ja lyckades få med mig zandra och emma fram till julius iaf :) sen kom även crille förbi en sväng.. mkt mkt trevligt :) så jag fick iaf min grillade baguette.. och god som fan va den :)
sen gick ja emma å zandra till konsum för att inhandla kattmat till zandras kisse.. efter det så knallade ja å emma bort till borgunda för hon skulle kolla på lite tapeter till sin nya lya.. sen hem te henne och lämna det och knalla hem till mig igen.. köpte även me lite cola på vägen :) katastrof om man inte har de hemma ju :p

och nu sitter jag här hemma helt ensam.. har precis tagit en tur me puckot.. nackdelen me när man e ensam med sina egna tankar är att ens egna tankar inte alltid är så roliga.. har det sista tänkt alldeles för mkt på saker jag inte vill tänka på.. men vad ska jag göra nu? det är liite försent för dessa tankar.. ca ett år för sent.. menmen.. what can I doooo..............sometimes?! haha.. okej, internt turkietskämt.. men va fan.. haha..

ne, vad ska man hitta på nu då? sitter här och lyssnar på miss li och funderar på om ja ska försöka göra ngt nyttigt mer idag.. men ja har gjort de ja hade som "mål" idag.. dock va arbetsförmedlingen stängd idag..men ska försöka hinna dit innan ja ska jobba imorrn.. (lycka till ewa) haha.. men nu får ja fan i mej se till att få tag i det här.. pallar inte att bara sitta hemma hela tiden.. speciellt inte när alla andra jobbar och ja inte har råd att göra något kul..

ne, nu ska ja fortsätta kika runt lite på internett och sen kanske kaaaanske göra något vettigt.. eller kolla på SATC ;p haha..
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar