torsdag 29 oktober 2009

stress stress stress !!!

gaaaah.. ja, här är det stressigt ska ni veta.. slänger ihop ett snabbt inlägg nu bara och får hoppas att ja kanske hinner med ett till innan ja drar :)

för ikväll drar jag och enna oss till arlanda för att sedan åka till GRAN CANARIA :D !!
ska bli gött som fan...

så idag har jag vart ute hos pappa och tvättat, vart i skövde och handlat det sista och hämtat hem john :) sen hämtat bilen och nu fixar ja me musik till vägen och ska strax börja packa.. jag som alltid brukar vara väldigt tidigt ute med att packa sitter nu här i sista minuten.. menmen.. ska nog gå bra.. det viktigaste är ju pass och pengar.. så glömmer jag lite kläder är det inte hela världen :P

ne, nu ska ja tömma min garderob ;) hehe..

ha de bäst !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar