torsdag 1 oktober 2009

stockholm by night

eller ah.. typ iaf.. har varit ute ikväll och käkat me mor :) mysigt som satan. bara att de satt några väääldigt högljudda norrmänn bordet bredivd.. men sen kom vi fram till att hade de vart våran släkt hade vi inte direkt varit tystare ;) hehe.. käkade lax och potatisgratäng.. hur gött som helst :) sen glass efter det (ja, ewa har ätit glass trots att de e svinkallt ute) vilket är stort för er som inte känner mig då jag knappt äter glass på sommaren ;p

sen träffade ja en gammal kompis som ja inte träffat på typ ett år.. mkt trevligt ;) åkte runt i stockholm och jag har typ inte en aning om vart vi va men x) haha.. trevligt va de iaf..

nu ligger ja här i sängen och ska sova snart.. mkt sköna sängar måste jag säga..
ne för fan.. nu måste jag stänga av datan om ja ska orka med ngn shopping imorrn ;p


orkar inte lägga upp några bilder nu så de kmr imorrn hoppas jag :)
massa godnatt pussar till DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar