söndag 18 oktober 2009

seg söndag

ja, idag har det verkligen varit en seg söndag.. inte gjort annat än att legat framför tvn och kolla på film och sex and the city.. visst, har vart ute och gått lite, sånt man måste göra när man har hund.. och även kört min bror till tåget.. men förutom det har det varit väldigt lugnt..
vaknade med huvudvärk och kände mig verkligen hur sliten som helst.. inte så kul.. men gårdagen var riktigt lyckad faktiskt.. tro det eller ej men brygget var helt okej.. förfestade hos jonas och sen brygget, sen efterfest hos linus i kanske en halvtimme innan jag drog hem.. va verkligen hur trött som helst.. somnade gott sen.. måste även tillägga att det blev kanske lite mycket vin och lite okloka beslut.. men jag ångrar faktiskt inget.. trodde jag skulle göra det men hepp.. tur är väl det :p


har nu även en piercing mindre på kroppen.. den ena anchoren jag hade på höften har åkt ut.. ska dock ändå ta ut dom så de va väl lugnt.. men ändå.. de har varit/är väldigt irriterade och gör ont.. så bara skönt att den ena åkte ut.. hur? undrar säkert en del av er.. jo, hade jeans på mig igår som sitter väldigt tight och de hade tryckt in piercingen ganska långt, den syntes knappt.. och när jag skulle putta ut den så åkte den ut helt :/ menmen.. slapp jag ta ut den på annat sätt..


hepp.. nu ska jag ta och sova.. har en fullbokad dag imorrn, trots att jag är ledig.


puss på er! och god natt..
den understa är numera borta :( älskade mina lite orginella piercingar.. menmen, funkar de inte så är det inte värt det.. men har ju iaf provat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar