onsdag 28 oktober 2009

packa ?

vaknade faktiskt tidigt denna onsdag.. inte helt frivilligt dock.. telefonen ringde tjugo i nio.. men jag tänkte att de va ingen idé att somna om efter det.. så nu har ja hunnit duscha, äta frukost, kolla ett avsnitt av sex and the city och nu ska jag snart börja packa va de tänkt :p
men vad ska man ha med sig? ska nog skriva en lista på allt först.. och vilka kläder? hur mycket? usch, de e svårt detta.. man vill ju inte släpa på för mkt då jag hoppas på att få med mig en hel del hem me ;) men ändå så får min ju inte ha för lite om man inte skulle hitta ngt där och stå utan rena kläder.. hum.. de e svårt..

men får väl kika igenom vad jag har först.. och se vad som känns värt att ha med sig :p kan nog bli ett par samtal till emma idag me och höra vad hon tänkt ta med sig ;) haha..

ska även iväg och fika me emma pc sen :) ska bli kul.. brukar ju inte träffa henne så ofta nu för tiden.. men två gånger på två veckor e inte dåligt gjort när det gäller oss ;) hehe.,

ne, nu ska jag ta tag i packningen..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar