måndag 26 oktober 2009

snaaaaart !!!

ja, nu e de inte långt kvar.. om exakt 4 dagar sitter jag och emma i bilen på väg till arlanda där vi sedan tar oss vidare till GRAN CANARIA !!! :D ni anar inte hur mkt jag längtar.. ska bli fruktansvärt gött.. och om man tänker på att jag (som det ser ut nu) bara har ett arbetspass kvar innan vi åker känns de ännu bättre ;p hehe.. kollade precis på linneas biler på facebook från när hon och anela va i spanien.. fan va gött de ser ut.. och kan bara säga till er, anela och linnea, snart e de ni som e avundsjuka ;) hehe.. skämt åsido.. men ja, jag är trött, eller ändå inte.. överpigg kanske.. och då är ju humorn på topp ;)

ligger nu i sängen och kom nyligen hem från jobbet.. gick riktigt bra.. ibland går tiden fort och jag har jobbat på som en liten bäver ;) nöjd e ja iaf.. tror inte ja glömde ngt.. och de e ju possitivt..
måste även bara erkänna att jag är världens bästa syster.. bara för att min bror ska slippa gå upp klockan fyra så ska jag köra in honom till skövde tiiiiidigt i morgon bitti.. snällt va?

får dock gå upp halv sex :S och klockan är redan över ett.. och jag är skitpigg (övertrött ?) .. kmr nog inte bli många timmars sömn inatt.. men är ju ledig imorrn så kan lägga mig igen när ja kmr hem.. tur e väl de.. så ser ni en zombie imorrn på resecentrum i skövde så kan ni va lugna.. de e bara jag ;) hehe..

ne, nu ska ja ta och slappna av lite framför sex and the city innan ja ska unna mig ett par timmars sömn..

snart drar vi våra snygga arslen från kalla sverige ;)

1 kommentar:

  1. Ni är heltokiga!!!!!
    Hoppas ni får en underbar resa.
    kramar i massor
    Annette

    SvaraRadera