fredag 2 oktober 2009

på hemväg..

ja, då sitter vi nu på tåget på väg hem.. ska faktiskt bli lite gött att komma hem, men känner mig ändå hemma i stockholm på ngt sätt.. så lite blandade känslor måste jag erkänna..

idag har det mest blivit shopping.. så sitter här nu med ömma fötter efter att troligtvis ha gått runt halva stockholm.. vi hittar ju ingenstans så har nog gått onödigt långt för att komma dit vi skulle.. blev en tur i gamla stan och sen pk huset, gallerian och ahlens city.. har inhandlat alldeles för mkt.. eller rättare sagt gjort åt med alldeles för mkt pengar.. har bland annat köpt:
4 armband, 2 par skor, 2 väskor, 2 linnen, en tunika, en klocka, ett par örhängen, ett halsband och lite annat smått och gott..

men måste faktiskt erkänna att jag är mest nöjd över skorna, båda paren.. visar senare.. men ett par som jag kollat efter länge.. och ett par lårhöga mockastövlar med klack :) mkt bekväma, enkla och otroligt snygga :) det gillar vi ! är väldigt nöjd över mina inköp överlag.. en hel del var riktiga fynd så :) men vill inte se nästa kontoutdrag :S blir nog itne fullt lika skoj..

ska försöka ta kort på del jag köpt när jag kmr hem antingen idag eller imorrn.. orkar inte lägga upp bilder nu heller..
får väl se vad kvällen har att erbjuda när vi kommit hem.. är nog ganska trött me så får väl se om det dyker upp ngt intressant ;)


tågpussar på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar