onsdag 21 oktober 2009

förbannad och besviken

nu är jag jävligt förbannad och besviken.. har fått reda på en hel del saker idag, som jag visserligen kanske inte skulle fått reda på.. men är det något att dölja egentligen? visst, en del kanske.. men tror ni inte jag skulle få reda på det förr eller senare? herregud, vi bor i tidaholm för fan !

förstår bara inte hur en del folk tänker.. hur kan man göra så? vet du ens vad du ger dig in på? jag säger bara en sak, du är inte längre min vän, ingen av er.. den ena har jag visserligen aldrig varit "kompis" med.. men ändå? vad tänker du på min vän.. om jag nu kan kalla dig så.. trodde verkligen att du visste bättre.. men tydligen inte.. jag lovar dig, eller rättare sagt er båda att ni behöver inte kalla er för mina vänner längre, jag tänker då inte gå och låtsas.. det kan ni glömma..

visst, det kan verka löjligt det här, som det kanske låter.. men kan inte skriva fullt ut vad det handlar om med tanke på mina nära och kära som detta inte handlar om.. hade ni vetat hade ni förstått mig.. så jag skriver detta med vetskapen om hur det låter.. men måste bara få det ur mig..


tack för er underbara vänner som faktiskt förstår mig.. visst, jag kanske är löjlig och överreagerar.. men det skiter jag i.. jag tänker inte stå emellan.. aldrig i livet!!

och jag står för vad jag tycker och tänker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar