tisdag 20 oktober 2009

funderingar..

ännu en dag över.. denna dag började med att jag vaknade med världens träningsvärk i armar och bröstmuskler.. aj :/ men ändå gött, träningen igår gav visst mer än jag trodde;p gick upp i lugn och ro och käkade frukost och tjötade lite me mor innan jag åkte fram till stan för att träffa emma pettersson för en fika.. mkt trevligt att träffa henne igen, händer ju inte alltför ofta nu för tiden.. men vi hade iaf en hel del att ptara om :p
sen hem och fixa lite innan jag åkte vidare till jönköping.. först en sväng ut till a6 för att köpa en skalpell :S sen vidare till husqvarna och hem till sol där hon hjälpte mig att ta ur mina (min) älskade anchors på höften.. och för er som undrar gjorde det inte alls ont, jag lovar.. sen in till stan för att möta upp johanna bruden för ännu en fika :) mkt trevligt.. alltid lika kul att träffa henne :) synd bara att det blir så sällan.. men så är det..

väl hemma sen vid nio tiden så satte jag mig framför tv:n me mor.. (kollade in ett par snyggingar ;) och även min blivande man.. hehe )



jag och johanna i våras :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar