lördag 17 oktober 2009

GRAN CANARIA BABY !

ja, för om två veckor drar jag och världens bästa emma till gran canaria för en vecka med sol, bad, drinkar och att bara va :) ska bli så jävla gött, går inte att beskriva denna känsla.. har nästan svävat som på små moln hela dan efter det att vi bokade :) iiiiiih.. (så har ja låtit) ;)

förövrigt har detta varit en riktigt bra dag.. vaknade ju dock av telefonen, men bortsett frånde.. va ju hyfsat pigg när ja vaknade.. och blev ju inte sämre när det snöade ;) hehe.. sen frukost på emmas säng ;) hem, boka resan (stort smile) och sen laga mat till mig och mor.. blev potatisgratäng (dock fördiggjord men ändå) och sen iväg till jobbet för att först jobba me malin och anela :) mobba dem lite för att ja snart ska dra till solen och sen kom johanna och allt har flytit på bra som fan på jobbet.. gött de.. sen att underbaraste moa tog mitt pass imorrn gjorde ju inte det hela mindre bra :p visst, hade ju vart fina pengar, men jag har redan jobbat fem dagar den här veckan, och bara långa pass.. plu att hon inte jobbat alls mkt ( och köpt en svindyr mobil) så för att de ska låta bra så behöver hon de slantarna mer än jag..

och att jag är ledig och får sova ut imorrn istället för att gå upp klockan sju så tror jag morgondagen kommer att bli great me :) ska ut och parta med bror bland annat.. längesen nu.. och tro det eller ej men vi ska ut här i stan.. de va inte heller igår.. går alltid ut i skövde numera, men nu känner jag verkligen för brygget.. träffa folk och umgås med de man går ut med.. blir inte mkt sånt i skövde så..

ne, nu ska jag nog ta och släcka mina små blå snart.. ska bara kika runt liiiite till på facebook ;) hehe..
nattinatti !
här är jag och emma och två veckor.. UNDERBART !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar