onsdag 21 oktober 2009

nojig?

precis kommit hem från emma nu :) hon bjöd på kasslersallad ;) mkt gott.. blev ett antal pennar me henne och anela innan anela gumman va tvungen att åka hem, men hon öppnar ju imorrn stackarn.. men blev en hel del prat.. fanns en viss ilska hos lilla ewa som behövde komma ut.. tur att jag har vänner som förstår mig och stöttar mig.. ni är GULD värda <3

nu ligger jag här och känner att ja ändå vart rätt duktig idag.. va ju i hjo me mor, blev ett par nya gardiner till mitt sovrum ;) hehe.. och sen pizza (kanske inte så nyttigt) sen ringleden, fick med mig min lilla gulleplutt jennifer så :) mkt trevligt.. sen hem till emma som sagt och ventliera det jag fått reda på (eller just de, jag vet inget).. haha.. värt.. fatta folk, vi bor i en småstad.. vad tror ni?

ne, nu ska ja lägga mig med andra boken i twilight serien som ja lånat av min kusin :)
nattinatti..


(ibland hatar jag mig själv och mina känslor, varför?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar