fredag 9 oktober 2009

091009

ja, då va man äntligen hemma en sväng.. jobbat sen 8.15.. lite segt då jag stängde igår.. plus att ja e en så himla snäll syster så gick upp vid tjugo i sju för att köra min bror till skövde innan jobbet.. gulligt av mig va? :) hihi.. sen tillbringade jag ca tre timmar med att sopa på jobbet.. sopade pumpplan jätteren, inte ett frö kvar ;) nästan.. haha.. och sen vid tvätten och typ hela området överlag :P duktigt av mig :)kmr nog ha världens träningsvärk imorrn xP haha.. men fint blev de iaf :) nästan så att man kan spegla sig i det ;) sen efter jobbet körde jag hem joppe och nu halvligger ja här i sängen..

anledningen till att jag inte ligger helt e för att då skulle ja troligtvis somna ;p och de vill ja inte.. ska verkligen försöka att somna i tid ikväll då jag har en hård dag framför mig imorrn :p ska först jobba, sen hem och göra mig iordning innan vi ska ut på kvällen.. tror verkligen de kmr blir en hellyckad kväll :) men med underbara brudar, vin och glatt humör kan de inte bli bättre ;) vi har även lite planer inför morgondagen, men de ska jag inte säga här för då kmr moa bokstavligt talat ha ihjäl mig ;) hehe..

ne, ska kanske ta tag i och försöka fixa min klänning jag tänkt ha imorrn.. vill lägga upp den lite då jag tkr den e alldeles för lång.. slutar under knäna och jag vill att den ska sluta över.. men är ju inte hejjare på att sy direkt så får väl se hur de går ;) hehe.. spännande..

sen väntar ja även på att jennie pluttan ska ringa så ska vi knalla ringleden.. sen blir de förhoppningsvis solning me moa :) kan behöva lite värme nu när ja vart ute hela dan plus att ja fick lite uppdrag i drickakylen sen, och där e de inte särskilt varmt heller så..

puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar