tisdag 6 oktober 2009

skor för en hel armé

haha.. har precis gått igenom mina skor.. har fanimej skor för en hel armé.. haha.. sinnessjukt måste jag säga.. vissa måste jag erkänna att jag knappt vet varför jag köpt eller ens har kvar.. men för mig vore det nästan som att skära av sig ena fingret att slänga ett par skor.. usch, hemska tanke.. de kan ju faktiskt komma till användning nån gång.. om ett par år eller så.. modet går ju upp och ner och hur många gånger har man inte sagt att det tänker jag aldrig ta på mig och sen letar man som en galning efter de ett par veckor senare? sjukt..
men hittade dock även några godingar som jag totalt glömt av att jag hade som jag lätt kmr börja använda nu.. fast hallen är överfull av mina skor så får nog lägga undan ett par andra då :P haha...
dagen idag har jag varit lite duktig, förutom att kolla mina skor.. så har jag tvättat :) lovade mamma att tvätta åt henne så hon jobbar idag.. men hon sa fel tid till mig 15-19 sa hon.. men det visade sig vara 11-15 istället.. men fick en hel del tvättat iaf.. och nu ser hela lägenheten ut som en walk in garderob.. om än en stökig sådan med kläder överallt xP
ne, nu måste ja rusa iväg till dansen..

puss på er !




några av alla mina skor xP


måste bara visa mina senaste älsklingar som ja köpte i sthlm.. i'm in love !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar