torsdag 1 oktober 2009

STOCKHOLM!

sitter nu på ett litet mysigt café i stockholm :) eller rättare sagt på liljeholmen.. väntar på att mamma ska bli klar med sin intervju.. så håller tummarna för henne.. och snälla, gör det ni också!


väldigt smidigt det här med mammas lilla data :) perfekt att ta med sig.. vad skulle jag annars underhålla mig med dessa timmar? perfekt att sitta här.. mysigt med.. vet dock inte om jag orkar sitta här hela tiden.. men det återstår att se :P finns ju alltid något att hitta på.. jobbigt bara att släpa på väskan hela tiden.. menmen..





måste bara säga att jag älskar denna stan.. har visserligen bara varit här i typ två timmar, knappt.. men bara det att man kan sitta på ett café med datan helt själv utan att bli uttittad är ju underbart.. skulle man göra det i tidaholm skulle de tro att man var dum i huvudet..





mycket mysigt :)




ne, nu ska jag nog gå ut och ta mig en cig.. sen får man väl se vad jag hittar på :p





puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar