fredag 22 oktober 2010

vaken?

ja, fortfarande.. jag som höll på att somna i soffan förut nästan :p haha.. men inte så länge till hoppas jag.. ska nog ta och stänga ner datan nu och spela lite på mobilen innan ja somnar ;)

men fan va de e kul att läsa de "stora" bloggarna egentligen.. där snackar vi drama ;) haha.. är faktiskt riktigt kul.. ibland känns de nästan som att man känner de där personerna på något konstigt vis.. vilket man självklart inte gör mer än genom deras bloggar.. men jag älskar att läsa dem, mer eller mindre.. en del kollar jag bara för att.. men en del nästan måste jag läsa varje dag.. och ibland till och med sympatiserar jag med dem.. blir ledsna för deras skulle, glada nervösa, och ofta jävligt nyfiken.. eftersom de ibland inte "får" säga vad de gör eller vad det handlar om.. sjukt egentligen vad beroende man kan bli av att läsa om andras liv.. men jaja..

ne, nu kokar nog datan över här snart.. dax att krama kudden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar