tisdag 5 oktober 2010

kommentera tack!

insåg precis att de va väääldigt länge sen jag fått någon komentar.. undrar nästan om de ens e nån som läser min blogg.. ser på statistiken att jag har nån enstaka läsare nån gång ibland.. men kan ni inte vara så snälla och lämna en komentar ibland? vore ju roligt.. jag vet att jag själv är väldigt dålig på att kommentera andras bloggar.. men jag försöker iaf.. :P

ne, nu är det snart dax att göra sig iordning för jobb.. ska väl inte påstå att jag känner mig jättepeppad.. menmen, de e ju bara tre timmar och jag måste ju komma ut ur lägenheten lite idag iaf :p kan ju inte bara sitta här..

men har iaf sökt lite jobb idag.. usch, måste fan komma igång snart.. göra något vettigt på dagarna och inte bara sitta här hemma och uggla.. ne, ge mig ett jobb nu!!!!

jag vet, jag har ju ett inringningsjobb.. men jag vill ha ett heltidsjobb!! det räcker inte för mig att jobba en gång i veckan.. ett par timmar.. ne, jag vill jobba massor!! älskar ju att jobba och ha fullt upp ! :p

2 kommentarer: