tisdag 19 oktober 2010

trött?

nja, kanske inte.. men när jag tänker på att jag ska upp klockan halv åtta imorrn blir ja de.. kommer nog gå åt helvete med att försöka somna men.. ska göra mitt bästa snart.. ska ju som sagt åka till stockholm me jennie pluttan imorrn :) måste duscha i morgon bitti och jag har inte packat eller nått än :p haha.. jennie, döda mig inte :p men jag har faktiskt inte orkat de ikväll.. när vi va och hälsade på hos mina släktingar förut så fick jag sånt jäääävla magknip.. vet inte vad som hände.. men de högg verkligen i magen.. kändes som att nån körde in en kniv i min mage och vred om typ.. men som tur e (efter ett antal toabesök) så e de mkt bättre nu :) funderade ett tag på om ja ens skulle kunna åka till stockholm imorrn.. men det SKA jag.. jennies pappa sa ju även att de skulle va gott om snygga killar på mässan ;) haha.. tur för mig, mindre tur för jennie som har pojkvän ;) haha.. men oroa dig inte jesper, jag lovar att behålla alla killar för mig själv ;) hon ska inte ens få titta på någon ;) mohahaha!!

ne, om jag skulle ta och stänga av datan nu.. funderar på att börja lyssna på en ljudbok som patric och ida har tipsat mig om, eller om jag ska fortsätta läsa i min vanliga bok.. tough choice.. menmen.. har aldrig lyssnat på en ljudbok tidigare så de kan ju bli spännande.. kanske gör så ja slappnar av mer.. vem vet..

ne, nu ska ja iaf säga god natt :) vet inte om jag kommer att hinna eller orka blogga imorrn innan vi åker.. det återstår att se men är knappast troligt.. så, baj baj! nu flyr vi tidaholm för storstaden ;)

och natti natti alla pluttar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar