torsdag 21 oktober 2010

Hem till snön!

ja, nu kom jag nyss hem :) har varit två riktigt roliga dagar i storstaden.. men ska faktiskt bli skönt att inte trängas me jennie i en 90 säng inatt ;) haha.. men fasen va kul vi haft iaf :)

igår tillbringade vi så gott som hela dagen ute i älvsjö eller va de nu hette på mässan.. och idag har vi gått runt på stan.. fick med mig en t-shirt, en ring, ett halsband och ett armband hem :) hittade även en skiiiiiiiiiitsnygg klänning som jag vill ha på bröllopet nästa helg, men hade inte riktigt råd med den just nu.. så jag hoppas att jag ska få min norgelön snart så kanske jag kan fixa de iaf ;) haha..
men iaf, varit riktigt skönt väder i stockholm idag.. klarblp himmel och sol, men så jävla kallt.. och på vägen hem så snöar de ut av bara helvete. och här hemma har det till och med lagt sig.. mysigt, jag gillar ju snö.. men kanske lite tidigt med tanke på att de bara e oktober än..

ne, nu ska jag vara lite social här och sen krypa ner i sängen.. så puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar