tisdag 19 oktober 2010

tisdag

ja, då va vi ännu en bit in på denna vecka.. och jag har varit duktig idag em :) faktiskt gått ringleden.. men idag hängde mamma me så slapp gå själv :) gött.. känner mig fan riktigt duktig som gått den tre dagar i rad nu :) inte illa om jag får säga de själv :P


nu så kommer snart jennie hit :) och vi ska planera lite inför morgondagen då vi åker till STOCKHOLM!!!!! :D ska bli så jävla gött att komma iväg lite och så.. vi ska ju faktiskt jobba lite där me :) ska hjälpa hennes pappa på någon mässa dom hade där uppe :) så ska bli skitkul :) kommer dock bli väldigt dåligt med bloggandet där uppe eftersom min mobil är lite som den är för tillfället.. kan bara ta emot sms och samtal, men inte skicka ngt själv.. så vill ni mej nått så får ni ringa :P men förhoppningsvis så ska de bli ordning på de snart :)

ne, nu ska jag fortsätta greja lite här.. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar