måndag 11 oktober 2010

dåligt

ja, jag vet.. ja e kass på att uppdatera.. men som ni kanske sett så ser inläggen konstiga ut när ja uppdaterar något längre från mobilen.. men jag försöker.. och de är inte alltid jag orkar starta upp min sega data bara för att skriva ett inlägg här..
men nu tänkte ja iaf uppdatera lite vad som hänt de senaste dagarna..

Fredag: Jobbade 05.50 till 16.00 .. skulle egentligen bara jobbat till 15, men fick jobba över en timme då anna-marias dotter va sjuk.. så tyckte de kunde få gå hem.. och de va ju bara en timme extra så det spelade ingen roll för mig :P
men efter jobbet så mötte emma mig och vi gick/cyklade eller ja, emma skjutsade mig på cykeln till ica ;p där vi köpte juice, dricka m.m. som vi skulle ha som groggvirke på lördagen.. sen vidare till systemet för att köpa vodka och vin :) eftersom ja alltid brukar få sån jävla huvudvärk av vin tänkte jag grogga istället.. sen cyklade jag hem och tillbringade resten av kvällen i soffan och bara slappade..

Lördag:gjorde nog inget speciellt på dagen.. hjälpte mamma lite me tvätten.. hämtade emma, käkade pizza :) sen åkte vi hem till emma för att förfesta.. gjorde oss även iordning där.. sen började vi grogga och fy faan vilka goda groggar jag fick till :) mumma.. sen kom även jennie och jesper förbi och förfestade lite me oss innan vi alla fyra drog vidare till min kusin som fyllde år i veckan.. men vi va bara där en timme innan vi drog vidare till skövde och bogrens. Men de va bara jag och emma som åkte dit eftersom de alltid en 20 årsgräns i skövde på lördagar och jennie är bara 19 och jesper, den lilla plutten e bara 18 ;) haha.. så vi lämnade dom hemma.. och de andra som va hos matte skulle antingen till kåren eller brygget.. så vi sket i dom :p
men sen väl inne i skövde så hade emma fixat me ett kort från hennes jobb så vi gick före hela kön och rakt in utan att betala :) lovely!! sen inna på bogrens kunde de fan inte vart roligare :) va en helt underbar kväll! har nog fan aldrig haft så kul!! helvete va vi dansade och bara hade de helt underbart kul :) haha.. inte för att skryta, men vi kände oss båda två så jävla snygga och hade massa killars blickar mot oss så gott som hela kvällen.. men de flesta dissade vi faktiskt ;) de va lite väl jobbiga ;) hehe.. resten av kvällen låter jag vara osagd. men glömde iaf mina nycklar i emmas väska så fick gå och möta henne vis idrottshallen kl 3-halv 4 på natten.. och de va verkligen sviiiiiiiiinkallt ute.. men vi upptäckte även att trappan utanför idrottshallen e uppvärmd :) va rätt gött att ligga där lite och värma sig innan man begav sig hemåt till sängen ;)

Söndag: vaknade med huvudvärk, men de va de fan värt :) efter en så totalt grym lördag kan man stå ut me lite ont i skallen ;) men söndagen var rätt lugn överlag.. emma kom hit en sväng på kvällen och vi käkade världens godaste mat som mamma lagat.. sååååå jävla gott va de :) annars en rätt ointressant dag :p

och nu är det måndag och jag sitter här och funderar på vad jag ska göra av den här dagen.. skulle gärna vilja träna lite eller nått.. men hostar nog snart lkugnorna ur mig och har skiiiiit ont i ena sidan, typ revbenen eller nått.. kanske bara e träningsvärk efter allt hostande, men ont som fan gör de iaf.. så lär nog bli en relativt lugn dag idag.. ska bara fram och fika me Anela bruttan sen :)

men nu ska jag ordna nästa inlägg och lägga upp lite bilder från lördagen :) orkar inte lägga upp dem i detta när jag redan skrivit så mkt.. kommer allt balla ur :p haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar