tisdag 26 oktober 2010

Sorry :(

Jag vet, jag e kass på att uppdatera på helgerna :/ men har aldrig framme datan då och glömmer faktiskt att ja kan blogga från mobilen..
Men i i fredags så va ja å min bror borta hos Marre en stund och sen drog vi till brygget, vilket va helt värdelöst..

Och i lördags va vi hos matte och emil hela kvällen.. Så inget direkt värt att berätta :p kanske kommer ett mer detaljerat inlägg senare..

Söndag va helt ointressant då jag spenderade verkligen HELA dagen framför tvn me Greys anatomy :)

Igår så va ja och mor i Skövde en sväng.. Blev dock bara mat inhandlat.. Och sen va emma här en bra stund på kvällen :) och idag ska mamma åka och kolla på ett köksborde och sen efter att emma spelat in radion ska hon och ja dra till jkpg en sväng :) ska se om jag kan hitta ngt att ha på mig på bröllpet ja ska på på lördag..

Ne, nu blir de en cigg och sen lite Greys tror jag bestämt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar