måndag 18 oktober 2010

blåsigt värre

ja fy faaaaaan va de blåser ute.. blåser ju fan bort så fort man tittar utanför dörren.. usch! nog för att ja gillar hösten, men de behöver väl fan inte blåsa så in i helvete!!!! blä!

ne, nu har emma varit här en sväng :) tjötat lite och ätit.. sen har ja precis skjutsat tillbaka mamma till jobbet och nu ska jag snart börja göra mig iordning lite.. blir en sväng till skövde i eftermiddag för att höra på en föreläsning.. vet inte riktigt vad den kommer att handla om än men :p haha.. men det återstår att se.. bara gött att komma iväg och göra något för en stund.. men innan de ska ja hinna göra mig iordning lite, diska och gå ut me indra.. sen kanske klä på mig lite lämpligare kläder me :P haha.. sitter här i mysbyxor och ser lite småäcklig ut ;) men de gillar vi.. är man hemma så behöver man inte vara sminkad, påklädd och snygg.. men nu när jag ska visa mitt face utanför tidaholms gränser kanske man ska byta om och klena på lite mascara iaf :P

speciellt om inte folk ska tro att ida som alltid är så snygg och fräsh har släpat med sig en loodis ;) haha..

ne, diska va de ja :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar